09902090383

09337734689

تهران، خیابان شریعتی، خیابان معلم

resume.webbyme.ir

تلگرام طراحی سایت وب من

09902090383

09127363007

Top

ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ یکی از روش های بازاریابی است. که 9 روش مهم در ایمیل مارکتینگ در این مقاله آمده است.

ایمیل در سال 2017 اهمیت بیشتری پیدا می کند. براساس تحقیقات انجام شده، در سال 2017 مقدار اکانت های ایمیل به 4.2 میلیارد و کاربران ایمیل به 2.7 میلیارد نفر خواهد رسید.بنابراین ایمیل میتواند یکی از راه های موثر در تبلیغات اینترنتی باشد،امروزه کاربران بیشتر زمان خود را در دنیای اینترنت میگذرانند تا کارهای روزمره خود.
در مقایسه با دیگر روش های بازاریابی،در ایمیل مارکتینگ ایمیل ارسالی شما در اینباکس کاربر قرار می گیرد و بارها می تواند توسط کاربر خوانده شود. در این مقاله قصد داریم بررسی کنیم که چرا ایمیل مارکتینگ در سال 2017 در صدر روش های بازاریابی قرار خواهد گرفت.
طبق نظر سنجی های انجام شده برای وب سایت های بزرگ بیشترین مقدار ورودی بعد از سئو، از ایمیل مارکتینگ بوده است.

شما برای ثبت نام در سایت نیاز به ایمیل دارید،تا بتوانید آخرین اخبار و مطالب را از طریق ایمیل دریافت کنید. پس هنوز ایمیل جایگاه خود را حفظ کرده است ونفوذ بیشتری را نسبت به بقیه روش هاپیدا کرده است.
یکی از بهترین روش ها برای دریافت مشتریان وفادار، ایمیل مارکتینگ است. ارسال خبرنامه با استفاده از ایمیل مارکتینگ، یکی از روش هایی است که می توان در آن آخرین مقالات و خبرها برای کاربران ارسال کرد.

ممکن است که تمامی صفحات از نظر سئو نتوانند در جایگاه خوبی در گوگل قرار بگیرند، از این روم میتوان با یک برنامه ریزی ایمیل مارکتینگ برای دریافت لینک بنویسید.طبق تحقیقات تاثیر ایمیل مارکتینگ برای جذب کاربران 30 برابر ورودی سئو می باشد. پس بهتر است از این تکنیک رایگان که در اختیار همه وجود دارد، استفاده کنیم.
بهترین تاکتیک های برای ایمیل مارکتینگ به شرح زیر میباشد؟
1. به هیچ وجه لیست ایمیل را خریداری نکنید
تولید لیست ایمیل به صورت طبیعی شاید از نظر زمانی خیلی طول بکشد، اما در واقع مشتریان و لیست واقعی از کاربران خواهید داشت.
2. تصدیق ایمیل را از طرف کاربر داشته باشید

تصدیق ایمیل، یعنی بعد از اینکه کاربر در خبرنامه سایت شما ثبت نام کرد باید به ایمیل خود رفته و برروی لینک تایید کلیک نماید.این کار باعث می شود که از ثبت نام ایمیل های اشتباه در لیست خود خودداری نمایید.
3. مدیریت کردن ایمیل ها
از ابزارهای تحلیل ایمیل مارکتینگ استفاده کنید تا میزان باز شدن آن ها و کلیک شدن لینک های داخلی آن مطلع شوید.
4. ایمیل های خود را ثابت نگه دارید
برای ایمیل مارکتینگ خود از لینک های درونی، فونت ها، لوگو، هدر و فوتر به همراه لینک های اصلی استفاده کنید.
5. اکانت های غیر فعال را ازلیست خود پاک کنید

با استفاه از ابزارهای تحلیلی، به راحتی می توانید اکانت هایی را که ایمیل ها شما را باز نمی کنند یا غیرفعال هستند را شناسایی کرده و آن ها از لیست خود پاک نمایید.
6. مراقب اسپمی و اسپم شدن باشید

مهمترین دلیل آن ارسال انبوه ایمیل به کاربرانی می باشد که اصلا در لیست شما وجود ندارند.دریافت لینک از اسپم ها باعث جریمه گوگل می گردد.

7. از سرور حرفه ای استفاده کنید

سرورهای حرفه ای و مناسبی برای ایمیل مارکتینگ وجود دارد. این سرورها به شما اجازه ساخت قالب ایمیل و ارسال انبوه به کاربران لیست شما را در ساعتی که شما تنظیم کرده اید را می دهد.
8. از کلمات اسپم در متن ایمیل خود استفاده نکنید

یکی از اشتباهاتی که متاسفانه بیشتر بازاریابان به آن توجه نمی کنند، استفاده از کلمات اسپم در ایمیل مارکتینگ است.
9. عنوان خود جذاب انتخاب کنید

از عناوین جذاب که باعث جلب توجه می شود، استفاده کنید.بهتر است که حداقل یک کلمه کلیدی را در آن به کار ببرید.
چگونه مطمئن شویم که ایمیل ما خوانده می شود؟.

نمونه ای از قالب ایمیل

هیچ نظری وجود ندارد

متاسفانه امکان گذاشتن نظر وجود ندارد.