قواعد استفاده از پاپ آپ در طراحی سایت

امروزه طراحی سایت یکی از کارهای مهم و کاربردی شده است و با توجه به نیاز روزمره به اینترنت و فضای مجازی این امر را مهمتر و کارآمد تر می کند. با توجه به زیاد شدن شبکه های اجتماعی شاید مهمترین منبع و همچنین معتبرترین منبع برای بسیاری از مردم سایت ها باشند، از این رو سایت هایی با دسته ها و فعالیت های گوناگون طراحی شده است. سایت هایی مثل؛ ورزشی، اطلاع رسانی، اطلاعات عمومی و سایت های خبری که همه این سایت ها نیاز انسان را برای کسب اطلاعات و همچنین خرید اقلام مورد نیاز رفع خواهد کرد، اما سایت ها برای جذب مخاطب بیشتر نیاز به یک طراحی سایت مناسب دارند که همین امر دارای قواعدی است.

قواعد طراحی سایت

سایت ها جدا از بخش اطلاع رسانی و رفع نیاز مردم برای طراحان سایت هم یک نوع شغل و کسب درآمد به حساب می آید، بسیاری از افراد می توانند با رعایت قوانین و قواعد حاکم یک سایت طراحی کنند و اهداف خود را پیاده کند. از جمله قواعدی که برای راه اندازی یک سایت باید رعایت شود عبارت است از؛

فونت

اندازه فونت را محدود کنید و از تغییر سایز مکرر فونت پرهیز کنید. برای فونت سایت خود بهتر است از 2 یا 3 کاراکتر استفاده کنید و اندازه متون سایت را بر اساس آن کاراکترها طراحی کنید.

گرافیک

یک سایت ایده آل باید از گرافیک و طراحی مناسبی برخوردار باشد که مخاطبان زیادی را به خود جلب کند و در نتیجه بازدیدها از سایت بالا خواهد رفت. اگر به سایت های معتبر نگاهی بیندازید متوجه می شوید که از گرافیک عالی برخوردار است، سعی کنید از کیفیت و حجم بالا استفاده نکنید چرا که بازدید کننده به دنبال سری لود شدن صفحه است. از تصاویر گرافیکی استفاده کنید که متناسب با اهداف و مطالب سایت باشد، از تصاویر با حجم بالا استفاده نکنید حجمی استفاده کنید که به سرعت لود شود.

استفاده کردن از پاپ آپ

بسیاری از سایت ها برای بالا رفتن بازدید و جلب توجه کردن و همچنین کسب درآمد از پاپ آپ یا تبلیغات استفاده می کنند که قواعدی مثل کوتاه بودن متن، مرتبط بودن با سایت، استفاده نکردن از پاپ آپ تکراری و استفاده از پاپ آپ های کاربردی را در برمی گیرد. برای طراحی وب سایت می توانید از شرکت طراحی سایت کمک بگیرید که شما را در این امر به خوبی یاری می دهند و طرح مناسبی برای شما درست می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *